Vorige

meer online betrokkenheid

de feiten

1)  De website van Ambulancezorg Groningen is vernieuwd 2) Start met social media is gemaakt 3) Social media maakt het makkelijker mogelijk om de maatschappij te informeren over wie wij zijn en wat van ons verwacht mag worden als het gaat om acute en geplande patiëntenzorg

wat betekent dit?

Ambulancezorg Groningen wil zich door het vergroten van de naamsbekendheid laten zien aan ketenpartners om de samenwerking te verbeteren, en daarnaast het grote publiek informeren over ontwikkelingen op het gebied van ambulancezorg. Door een koppeling te

maken tussen de website en actief te zijn op social media, sla je hiermee twee vliegen in één klap. Interactief communiceren maakt een dialoog mogelijk, waardoor de organisatie laagdrempelig in contact kan komen met geïnteresseerden in het ambulancevak.

meningen

“Ik vind de website erg mooi geworden, hoewel dit geen invloed heeft op mijn dagelijkse werkzaamheden. Ik doe ook niet mee aan social media.”

 “Nu de website ook op je mobieltje makkelijk te zien is, ga ik er vaker naar toe voor nieuwtjes. Het is mooi om te zien dat Ambulancezorg Groningen meegaat met zijn tijd.

blik vooruit

De vernieuwde website is een uiting van de nieuwe huisstijl die wordt doorgevoerd. Ambulancezorg Groningen begint in eerste instantie met drie soorten social media, maar wellicht is hierop uitbreiding

mogelijk op het moment dat er een nieuw social media zich aanbiedt op de markt. Ambulancezorg Groningen zal deze ontwikkelingen nauwlettend in de gaten houden.  

gerelateerde webpagina's