uitbouw garages Appingedam

1) begin november is de verbouwing van de locatie Appingedam van start gegaan, 2) per 1 januari 2015 gaat de ambulancepost paraat, waardoor we nog sneller bij de patiënt kunnen zijn, 3) de garage wordt vergroot en verbreed, 4) totaal komen er vijf garages te staan, inclusief een garage voor een voertuig van de doktersdienst groningen, 5) eind maart 2015 zal de verbouwing gereed zijn

Alle voertuigen van Ambulancezorg Groningen zijn in de loop der tijd steeds groter geworden, doordat er nieuwe materialen zijn bijgekomen en de indeling van de ambulance is aangepast. Niet alleen is dit aan de binnenkant te zijn, de ambulance is hierdoor langer en hoger geworden. De nieuwe ambulance die in het

tweede kwartaal van 2015 in gebruik gaat, zal daardoor niet in de garage van Appingedam gaan passen. De garages van Appingedam zal worden uitgebreid van drie naar vijf, waardoor we ook voorbereid zijn op de toekomst, mocht er een extra voertuig bijkomen.

“Ik ben blij dat we de post aanpakken. Vorig jaar hebben we de post van binnen helemaal aangepakt en nu ook de garages, we zijn helemaal voorbereid op de toekomst zo!”

“Mooi dat ook de doktersdienst auto eindelijk bij ons kan staan in plaats van bij de taxi.”

Volgend jaar zal er veel gaan veranderen. Appingedam gaat met twee ambulances volledig paraat, de uitgebouwde garages zullen operationeel zijn en de eerste nieuwe

ambulance zal in Appingedam gaan rijden. Pas dan zullen we echt profijt hebben van de uitbouw.