Spring naar inhoud

Klacht

Ambulancezorg Groningen staat voor professionele zorg met goed opgeleide, betrokken collega’s. Daar doen wij elke dag en elke inzet ons uiterste best voor. Toch komt het wel eens voor dat een hulpverlening niet naar tevredenheid verloopt. Is dat bij jou het geval? Deel deze ervaring dan met ons. Het kan ons helpen om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren.

Behandeling van klachten

De wet kwaliteit, klachten en geschillenzorg (Wkkgz) regelt een laagdrempelige en effectieve klachtafhandeling bij zorgaanbieders. Om je klacht naar tevredenheid af te handelen, hebben wij een klachtenregeling. Zodra wij de klacht ontvangen, doen we hier onderzoek naar. We houden je hiervan op de hoogte en koppelen de uitkomsten aan je terug.

Hoe wij omgaan met klachten hebben we uitgebreid beschreven in onze klachtenregeling.

Mocht de klacht niet naar tevredenheid zijn afgehandeld, dan kun je terecht bij de landelijke Geschillencommissie Zorg. Zij onderzoekt de wijze van afhandeling van de klacht door ons en komt binnen twee maanden met een uitspraak.